czwartek, 11 grudnia 2014

Kolejny blog o rozwoju osobistym?

Rozwój osobisty, zdrowie, dieta, aktywność fizyczna – to tylko kilka haseł zapowiadających, o czym chcę pisać. Interesuję się powyższymi tematami od dwóch lat. Przechodziłam wtedy poważny kryzys, dzięki któremu dzisiaj jestem sobą, a nie kimś zupełnie innym. 

Pewnie byłabym teraz jednym z wielu studentów politechniki - tych, którzy siedzą po nocach, bo nie znoszą tego, czego się uczą i przyswajają wiedzę z oporem. Albo mogłabym być biedującą studentką łódzkiej filmówki. Za to dzisiaj jestem studentką psychologii. Kocham to, co robię, i nie bieduję.


Na własny użytek poznałam wiele zagadnień z zakresu life coachingu. Nadal zgłębiam wiedzę i dochodzę do kolejnych ciekawych kwestii. Chciałabym podzielić się swoją wiedzą. Jestem świadoma, że czasem mogę się mylić. Nie posiadam jeszcze całej wiedzy świata, a jedynie jej cząstkę. 


Tak to już jest z blogami life stylowymi, że stanowią subiektywną opinię ich twórcy, a nie prawdę absolutną i ostateczną. Trochę ekshibicjonizmu nie zaszkodzi. A lepiej obnosić się ze swoimi przemyśleniami i wiedzą niż wstawiać kolejną półnagą fotkę na Facebooka...

Miłego dnia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz